17.5.11

ko masuk hospital ? ? what ? ?

thanks EN. GOOGLE for this pic...

Salam...the story is begain like this....mak ANS cakap "adik,malam ni mak nak pergi dengar ceramah...penceramahnya BOB LOKMAN..."owhh..kalau bob lokman..mesti ceramah pas...lantas ku terus capai telefon bimbit tornchlight aku..(ayat skema)..pe lagi...contact seanlah...my bff kot...hahaha....sean sure pergi ceramah ni bcoz parents dia org kuat pas....aku pon call lah sean..dapat cakap dengan sean memang best....yelah gosip sana..gosip sini...hahahah...lagi satu kalau nak cakap fon dengan sean kene cakap kuat-kuat...baru ada feeling orang kata.....cakap dengan dia kene bertempik....then antara perbualan kita orang... "sean ko gi tak ceramah kat taman rumah aku?"..."pergilah ANS...xkan x pergi....jumpa artis kot..."..pastu aku jawab..."alah..artis pon x vouge...malas le..."then kite org sembang2 macam biasa...then tiba2 sean tanya aku..."ko tak RM masuk hospital?".."what??dia masuk hospital?"...dalam hati....RM X BAGI TAU AKU PON....=(....menurut cerita sean & RM sendiri...dia demam and tekanan darah rendah....and apa lagi tah.....dah dua hari dia masuk hospital....so...dia berhenti kerja before 18 la...berhenti mengejut....sepatutnya dia berhenti 18 ni...sekarang dia kat hospital kat negeri sembilan...masa aku tulis blog ni..tak tau sama ada dia dah boleh balik rumah ke belum...


p/s: ANS doakan semoga RM cepat sembuh ye...sayang ko...huhuhu =))

No comments:

Post a Comment