29.6.11

: : DIMANAKAH MEREKA SEKARANG ? : :






asslammualaikum..
lama sangat dah saya tak kemaskini blog saya yang tak setanding ben ashari,fatin liyana, dan sebagainya ni...yelah...lagipun saya ni sibuk...sibuk mana je ko ni??auta lebih...time nak update blog je..macam-macam masalah yang timbul..what??masalah??

apa masalah ko ni??sound serius....nop..tak ada masalah....huhh???habis tu??ye saya ni propa je lebih..puas hati...hehehe...ANS...kalau yang kenal saya ni..macam tu lah..sembang semua kasi gegar..ok lah..the main point problemnyer...lina internet..nak bukak page ni lembab sangat..tu masalah utama..pastu...bile dah lembab sangat nak menunggunya...timbullah masalah yang kedua...mood...yelah semangat berkobar nak tulis blog..tetibe hilang...so lebih baik saya...tutup...hehehe(ketawa gedik...)can u imaging?




dimana mereka sekarang??huhh back to the title...syahindah or we just call her indah..daftar maktab perguruan..wah..saya dah kompen ade kawan cikgu nanti...cikgu syahindah...ambik bidang seni visual sekolah rendah..ok lah tu...alah cikgu seni..senanglah ye??lukis itu ini,buat cop2 guna sayur2..and bla..bla..bla...itu tanggapan negatif sesetengah org..cakap orang?ye aku sendiri pon cakap macam tu...ekceli tuan punya badan pon cakap macam tu...tp bagi aku ok lah tu..lagi pon bagus jugak dia dapat maktab cikgu kat terengganu ni...kuar2 esok dah ada ijazah..terus jadi cikgu...yelah lepasan maktab terus dapat ijazah..bkn mcm lpsn ipta/ipts...diploma dulu...indah ni bagi saya seorang yang agak bertuah berbanding saya ni...yelah...apply upu dapat..apply maktab dapat...daripada saya ni...ermmm maybe takde rezeki nak masuk U...indah dapat uitm seri iskandar cours office management and technology..ok lah..cours my sis dulu...dia masa mula2 tak tau nak pilih mana..yelah orang banyak pilihan...hari yang sepatutnya dia daftar lapor diri ke uitm dia dapat keputusan yang dia diterima maktab...so selepas dia dah pikir panjang..dia pilih cikgu...sebabnya kenap??antaranya saya dah nyatakan kat atas tadi...dan sebab seterusnya dia kata kalau masuk maktab ni tak payah buat pinjaman ptptn/mara/etc...senang takyah pikir hutang...futhermore...dia kata belajar kat situ dapat elaun jugak...wahh..untung laaa...bagus-bagus....ok lah tu....kawan saya nak jadi warga pendidik..huhuhu...

yang lain2 apa cerita??ada yang dah masuk uitm...sean uitm arau(business mngmnt),nyna uitm alor gajah(business management),fadhilah&mira mangsor uitm seri iskandar(accounting),faziella uitm seri iskandar(pra-diploma perdagangan),una uitm alor gajah(banking)...UITM DIHATI MEREKA laa....yang lain-lain ade yang dapat politeknik...i one of them..hehe..POLITEKNIK DIHATIKU lee....ade jugak yang pergi KOLEJ PROFESIONAL MARA,IKIP,KOLEJ RISDA&UNIKL(cahaya)..huhuhu..dan ade lah 2-3 org yang tak dapat dikesan kemana mereka..

tak lama lagi pendaftaran untuk kemasukan sesi jun politeknik...nampaknya kawan-kawan saya busy jugak lah yang dapat intake jun ni...saya relex lah sikit..hahaha...sebabnya saya ni intake DISEMBER...lambat  lagi yoo....

so..thats all..dah...

p/s: good luck my bestfriend semua...kangan sama kamu lahh..huhuhu..bilalah dapat jumpa..semua dah jauh2...

No comments:

Post a Comment