20.6.12

LULUS INTERVIEW :))

Assalammualaikum semuanya...hye uols apa khabar semuanya. Harap yang baca blog ni sihat2 sejahtera ye..ada ke orang baca blog aku? dah lama tak mengupdate blog...sebab apa?
1. busy dan tak ada masa
2. banyank ambik tempahan menjahit
3. sibuk pergi fashion show luar dan dalam negara
4. part time jahit labuci uols..

hahahaha...alasan no 1 je blh caya k..yang lain tu..yang ado..matilah kena carut..ahakkss..
ok berbalik pada tajuk di atas..dalam entry yang sebelum ni aku ada bagi tahu yang aku ada pergi interview untuk latihan separa perubatankan?so pada 15/6/2012 result keputusan pun keluar..and the result is..aku berjaya...SYUKUR ALHAMDULILLAH..segala usahaku selama ini tak sia2..

Usaha apa je?usahalah uols..menghafal macam2 mengenai kesihatan ni.Last2 dapat jugak..Tapi aku tak dapat latihan penolong pegawai kesihatan persekitaran..kalau ikutkan kat borang interview tu..tu pilihan pertama aku..masa interview pun orang yang tanya2 soalan tu pun banyak bertanya mengenai kesihatan persekitaran..sebelum balik tu je diaorang ada tanya tugas nurse..then aku pun jawablah dengan tenang dan komfiden..acecehhh...

Bila check result kat internet...


yeaaaa.....aku dapat latihan jururawat..ok juga latihan ni..lagi mencabar..boleh jumpa dengan macam2 perangai orang sekeliling ni..
selang beberapa hari lepas tu pulak ada surat rasmi dari SPA pula sampai rumah menyatakan yang aku dapat tawaran ni..


*tarikh surat awal tapi sampai kat rumah lambat..

jadi begitulah ceritaku...dan bulan ni akan menjadi bulan yang busy buat aku lagi..banyak hal nak buat..aku bersyukur sangat dapat tawaran ni..doakan aku berjaya...amin...

#APA SALAHNYA LELAKI JADI JURURAWAT..




1 comment:

  1. Info brguna utk smua bakal calon temuduga. Ketahui tugas2 dgn lebih lanjut bagi jawatan:

    1) Jururawat U29 - http://lynk.my/maXG

    2) Latihan separa perubatan (smua latihan) - http://lynk.my/j8vm

    3) Pembantu Perawatan Kesihatan U11 - http://lynk.my/HUnQ

    ReplyDelete